Anneyim00 Bs3547 boyamadım önermemde sonuçta kimyasal surda ne kaldı sonuçta bi kaç ay daha sabredilebilir 👼🏻
isimsizbebek Bs3547 3. Aydan sonra boyayabiliyosun demişti doktorum son ay boyattım kuaförde. Hamilelere loreal inoa kullanıyorlardi. Kokusuz bir boya. Geçen hafta da evde kendim boyadım.