Cok kötu catladim valla ben siyah siyah gobek deliginden asagi dogru 37+1 deyim bu arada ama.ne sanci var ne ne baska belirti kanalada girmemisti daha bu hafta ici kontrolumuz var bakalim nolacak doktor cati muayenesi yaoacak bayramdan sonra dogar demisti en son ama bu gidisle 40 gorecegz gbi 😊