Biraz erken başlayan bi hikaye ile geldik kızlar küçük ama çok güçlu olan oğluşumla bizim hikayemiz 💙bundan tam 5 hafta öncesine kadar şahane bi hamilelik yaşadım yedim içtim hiç mide bulantısı kusma vs yaşamadım pandemiden dolayı zaten eşim sürekli evdeydi gayette prenses gibi bi hamilelik yaşadım☺️ gelelim 32. Haftaya rutin kontrol için hastaneye yol aldık öncesinde bi ev taşıma sürecimiz olduğu için biraz yorgunduk ama herşey yolunda diye düşünerek oğlumuzu görmeye gittiğimizde doktorumuz 10 günlük bi gerilik olduğunu ve kilosunun 1800-2000 grmlarda olması gerekirken 1600gr olduğu söyledi beslenmemi düzene sokup 1 hafta içinde tekrar kontrole gelmem gerektiğini söyleyince eşimde bende üzüldük her kontrolde doktorum aferin annesi çok güzel bakmışsın oğluna durumu çok iyi derdi ve bunları duymak bizi hem üzmüş hem şaşırtmıştı ama taşınma telaşesine verdik daha vaktimiz var toparlarız dedik ve başladık sıkı beslenme programına sabah köy yumurtası kaşar peyniri keçiboynuzu pekmezi öğlen dilediğim meyveler özellikle muzu eksik etmedim akşam yine eti tavuğu sebzesi gece yatmadan koca bardak dolusu süt ceviz gün içinde yoğurt tükettim 1 hafta sonrası heyecanla kontrole gittik vee paşam 1950 gr olmuştu doktorumda sevindi ne yaptıysan aynen devam et çok güzel ilerlemiş haftasını yakalıyoruz dedi bi derin bi oh çektik 20 gün yani 36.haftada sonra tekrar kontrole gel doğum için de gün belirleyelim diye sözleştik ve doktorun yanından ayrıldık ben tabi o süreçte aynı beslenme rutinine devam ettim geldik 36.haftaya 20.07.20 pazartesi günü kontrol için yola çıktık yolda kilo tahmini yapıyoruz eşimle inşallah 2500-2600 falan olmuştur diye neyse hastaneye doktorumuzun yanına vardık hemen usg ye aldı ve ölçüm yapmaya başladı ve ölçümlerde bebeğimin 33. Haftada kaldığını plesantanın kan akışı sağlamadığını ve beslenemediğini söyledi bian evvel almamız lazım diyince neye uğradığımızı şaşırdık heyecan korku stres hepsini aynı anda yaşadık ama en çokda korku daha çok erkendi ve gelişimide haftasından 3 hafta gerideydi miniğimin 😔hemen nst te bağlandı ve kalp atışları dinlendi doktorum kalp atışlatını da beğenmeyince beni eve hazırlık için yolladı hemen eve koştuk hazırlığımızı yapıp hastaneye geri döndük yatış işlemleri yapıldı ciğer geliştirici vuruldu normalde o gece bekleyecektik sabahına doğum olacaktı ama tekrar nst ye alındığımda bebeğimin kalp atışlarında düşüş oldu ve apar topar ameliyata alındım epidural anestezi yapıldı iğneden asla korkmayın sinek ısırığı bile daha çok can yakıyodur ve mideniz bulanırsa hemen söyleyin hemen iğne yapıyolar ve kesiliyo 10 dakika içinde minicik oğlum gözlerimin önündeydi o ağladı ben ağladım ufacıktı 1750 gr 45 cm doğdu ve solunum sıkıntısı vardı hemen küveze aldılar ve o andan beridirde kokusuna sesine hasretim hala tedavisi devam ediyor şekeri düşüktü çok şükür 1 haftalık tedavi ile kontrol altına aldılar şimdi ise kilosunu toparlamasını ve kavuşmayı bekliyoruz bizim için dua edin kızlar uzun oldu hakkınızıda helal edin🙏🏻