Dilekguney Arkadaşlar bugün 11 gibi kalktım kahvaltı yaptım yattım çocuk karnımda yine kkmildamadi . 3 4 gibi yemek yedim yattım dus aldim yine kimildamadi acile gittim nst yaptılar kimildamasi çok aktif değil dediler doktor da olmadığı için ultrosna giremedim 35+1 lütfen içim de çok rahat değil
Belinay_AliEge Dilekguney bu kadar uzun hareket etmemesi normal değil.baska hastaneye git canım haftan da ilerlemis lutfen hafife alma .
Belinay_AliEge Dilekguney bu hastaneler nasıl böyle ya geçende ben birine gittim onlar da aynı şeyi yaptı şaka gibi nasıl ilgilenmiyorlar sinir olmuştuk 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Adedul Mutlaka yarın bir kadın doğumcuya görünmeye çalışın, birşey olmayabilir ama ultrasonda dr görmesi önemli. İçiniz rahatlasın.fazla da strese girmemeye çalışın, konuşun bebişle🥰
Dilekguney Kuzeymasal kadın doğum var. Birazcık net olmasada biraz kımıldamasini hissettim ama o kadar net degil
Emren Dilekguney ılık bir dış alın birşeyler ye canım panik yapma ama geceye kdr hareket ermezse lütfen git özele git en azndan
Kuzeymasal Dilekguney canım aynı haftadayız net hissetmen lazım. Şuan muayene olabileceğin bir yer yok mu
mikican Dilekguney 31+1 haftalığız ve durumumuz aynı sizinle bugün çok net hissetmedim minik kıpırtı oldu bitti duş aldım yemek yedim çikolata yiyorum şuanda da. Yarın doktora gideceğim Allah bebişlerimizi korusun canım hayırlı haberler alalım inşallah🙏🏻
Dilekguney Kuzeymasal biraz egzersiz yaptim yoruldum hareket ettim kimildamasi dizeldi heranki gibi bir sıkıntı var mıdır haala canim
Kuzeymasal Dilekguney hareketleri normale döndüyse yoktur Allahın izni ile canım. Yorulduysan bebekte yorulur.