ZynpynZ nuryadaperi eskiden annelerimiz Nst nedir bilmezmiş ultrasona bile birkaç kere girerlermiş. Biz son haftalarda her hafta ultrasona giriyoruz zaten. Bazen ben de abartıldığını düşünüyorum