Merve59630 Sol kaşığımda sancı var bu hafta da normal mi arkadaşlar ? Ayrıca çok özür diliyorum 3 günden beri tuvaletimi yapamadım sizce onun etkisi mi
Gokselin Merve59630 benimde sağ tarafta aynı şekilde bıçak batması gibi ara ara olan bi ağrı var 32 benim de haftam
Ebrulig Merve59630 aynı durumdayız. 31+5 teyim geçmeyen kabızlığım var ve sol kasığıma adet olacakmışım gibi sancı giriyor. Düzensiz olduğundan çok önemsemedim
Fuzuli Ya aynı şey bende de var. 32.haftadayım ve sancım var kasıklarımda. Ayrıca kasılmam da var doktor progestan ve magnezyum verdi şimdi düzenli kullanıyorum işte
Fuzuli Merve59630 ben günde iki kez magnezyum kullanmama rağmen yine de maden suyu mutlaka içiyorum günde bir kere