Meriwa Edibaby ben 7 ayda başladım canm ama en erken alınabilecek şeyler yavas yavaş alayım dersen ateş ölçer banyo gereçleri falan alınabilir düşük riskiniz de varsa erken doğum da riskiniz var demektir çok geçe bırakmayın
ecembugra53 Edibaby bebeklerin yaşam döngüsü 24. Haftadır düşük tehlikesi varda şimdiden herseyini hazırla sen bırakma cnm
kedilervekaranfil Edibaby Ben 24’te başlamıştım ama eğer imkan varsa en erken zamanda başlamanızı tavsiye ederim. Ne alınırsa sonradan kolaylık sağlıyor maddi manevi.