mlkmrv Arkadaşlar 33+2 haftalık gebeyim günde en az 3 kere hıçkırığımız oluyor. Araştırdım kötü bir durum değilmiş . Ama aynı şekilde bu durumu yaşayan varmı :) çok garip bişey anne karnında hıçkırması ve hissetmem.
Tatlisannedilekk mlkmrv 30haftalığım bende hissediyorum oğlumun hıçkırıklarını😊 ciğerleri gelişiyormuş öğrendiğim kadarıyla iyi birşeymiş cnm
NzlcnSrhn Hıçkırığı nasıl hssediyorsunuz☺️ Benim oğlumda suyun içinde dalgalanıyor gbi oluyor hıçkırık o mu☺️
N1ccn NzlcnSrhn hep aynı ritimde, hık diye bir dürtü, belli bi sanıye sonra tekrar tekrar ve tekrar. Elinizi göbeğinize koyun hissedersiniz 😋
N1ccn 29+4 üm ben bayağıdır hissediyorum ama nerdeyse bi kaç haftadır .ve bu çok iyi birsey ; emme refleksi ve ciğerleri gelişiyor