Dilekcuneyt Merhaba güzel anneler ve anne adayları ♥️ Yarin ilk ultrasonumuz var kalbim ağzımda 🙊 5+3 deyim kalbini duyar mıyım ? Miniğimi görür müyüm ? sizde nasıldı heyecanımı biraz yatıştıra bilirmişiniz? ☺️
Meriwa Dilekcuneyt 6+2 de bebeği görmüştüm bir hafta sonra kalp atışını duydum canm ben gözün aydın bu arada
Mahbuss Dilekcuneyt ben o haftada sadece keseyi gördüm canım.2 hafta sonrada bebeği ve kalp atışını duydum. O heyecan hiç geçmiyor 🤭 13 haftalığım zaman hiç geçmiyor sanki