Zeyyno_ benim.bebegim dogunca kuvoze girdi. Emzirmeme izin vermediler. Sutumu sagip goturene kadar mama aldirdilar ve mama verildi. Sutumu götürünce bile yetmediği için mama takviyesi yapıldı. Eve gelince bir iki gün günde 1 kez olmak sartiyla bende mama.verdim. 18 günlük olduk artık sütum çoğaldı çok şükür mamayi kestik.