Bernakrn Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim ve havuza gittim bian gaza gelip su kaydırağından kaydım botla fazla sarsılmadım bi yere çarpmadım ama korktum sonra inince ya bişey olursa diye sizde böyle kaydırağa felan binen var mı ?