RabiaMG hnrgns enfeksiyon var mi diye genelde sikayete gore yapildi bende. Vitamin testsiz veriliyor zaten 12. Haftadan sonra magnezyumda kramp kasilma gibi sikayet soylediginizde veriyor genelde doktorlar
hnrgns Meriwa peki bu enfeksiyon felan var diyenler kendi sikayetleri sonucu kan verip mi öğreniyorlar
hnrgns Meriwa 2 li test gayet iyi çıkınca diğerlerine gerek yok dedi ama 16 da gel cinsiyet icin dedi özelde çok pahalı olduğu için tahliller aile hekiminde yaptırıp doktora öyle gitsem diye sormuştum
hnrgns ecembugra53 bir de vitamin felan magnezyum diyor çoğu gebe ilk gebeliğim olduğu için bilgisizim,bu haftada verilmeye başlanıyor diye okudum ama vücudun ihtiyacı olup olmadığını tahlilsiz anlıyor mu doktor
Meriwa hnrgns benim 12 de öğrenmiştim hususi cinsiyet için çağırmamıştı cnm 16 ımda özel bişey yapmadı benim bütün aylık kontrollerimi aile hekimim yapıyor 12 de folic bıraktım sonra detaylıma kadar regenesis max kullandırdı normal vitamin tahlil yapmadı herkesin kullandığı bişey 22 detaylımdan sonra demir kan ilacı falan verdi öyle yani
hnrgns RabiaMG hicbir belirti vermiyor bebek şükür beni yoracak ,o zaman boşuna tahlil isteyecek diye dusunmeyeyim sağ olun 🙌
hnrgns RabiaMG son bir soru sorabilir miyim minik akıntılar için olabilir diyor söyleyince doktora ama enfeksiyon olup olmadığını kan tahlili mi idrar tahlili mi gösterir
RabiaMG hnrgns kanda da enfeksiyon cikabiliyor idrarda zaten belli olur. Yani ben gittigimde uzun zamandir tahlil yaptirmadim enfeksiyonumda olabilir akintim var demistim hem kan hem idrar vermistim. Virus yeni ciktiginda bir sure tahlil verememistim ozele gitmsitim.
hnrgns Aynen bende de 12 den sonra folik asit son dedi sonrada bişey kullanmadan bekle dedi sadece kronik troid hastasıyım onuda zaten sürekli takipteyim ilaç kullanıyorum ,çok detaylı anlattın çok sağ ol