Gozde1989 Kızlar 24+1 haftalık gebeyim . Bebeğim bugün ilk defa çok az hareket etti ya da etmedi mi anlamadım hiçbi şey iki pıt pıt etti sadece normalde daha hareketliydi neden böyle oldu :((( çok üzgünüm :((
Aknkbr Gozde1989 bazen bnde de okuyo korkuyorum ama sonra bn burdayım diyo çok uzun olduysa bi acile git için rahat eder
bebegim_28 Gozde1989 dün de ben bu tarz bi soru sormuştum dün akşama kadar hiç kıpırdamadı bugün çok şükür normale döndü arada oluyor öyle düzensizlikler aynıyız hatta seninle bugün 24 oldum bende 😊
ecembugra53 Gozde1989 bu haftalar düzensiz olur 28. Hafta itibaren düzene girer ve bebekler bu hadtada. İtibaren uyuma evreleri olır canım bazen 30 dak veya 40 dak bi uyku süreçleri vardır doğduğunda hayata alışa bilmeleri adına 😊🐣
143529 Gozde1989 bende 24+1 günlük hamileyim benimde ara ara öyle oluyor korkma çok yorulunca dalan çok hareket etmiyorlar🤯