Dnzdgn Damlakrdg ışıktan galiba çok silik çıkmış. Ama benim adetime 4 gün kala yapmıştım çok silikti ve hamileyim.
Damlakrdg ecembugra53 bu testi 1hafta önce yapmistim canim adetim normal şartlarda yarin ama bakalim hayirlisi
gamzosgamzos İlk 5 dakika içinde çıkmışsa var canım hayırlı olsun Rabbim sagsaglim kucağına almayı nasip etsin
Suna11 Damlakrdg çok silik bir çizgi var canım eğer varsa bir hafta önce böyle çıktıysa bugün yapsan baya koyu çıkar bence bekleme ve yap 😍