Kızlar aslında 12 gün oldu ama anca yazma fırsatı buldum ☺️
40+4 de sonunda gelen oğlum ❤️
14 Temmuz günü sabah saat 8 gibi uyandım sancım ve kanamam vardı kanama olduğu için hemen hastaneye gittik. Maalesef ki hastane bizi biraz uğraştırdı 4-5 gün öncesinde bi gece yine kanama şikayetiyle gece aynı hastanenin aciline gitmiştik bana sistemde yatış vermişler yatıyo gözüktüğüm için bi türlü girişim yapılmadı sancılar içinde aşagı yukarı git gel yaptım 😕 Eşim sinirlendi en son beni oturttu kendi gidip uğraştı ve en sonunda muayeneye aldılar önce ultrasona sonra çatı muayenesi yapıldı stajyer doktorlar vardı uzman doktor onlara da öğretmek amaçlı bi 6-7 kişi tarafından çatı muayenesi yapıldı 😕 Kanamamın nedenini sorduğumda şükür bi sıkıntı olmadığını söylediler. Açılmam 5-6 cm olmuştu bile hemen Doğum odasına aldılar üstümü değiştirdim ve suni sancı vermeye başladılar. O sancı beni baya bi kıvrandırdı bağırmam diye düşünüyordum hep ama o sancıları çekerken biraz bağırdım sonra kaldırıp yürüttüler ama yalvardım resmen yatmak için ama Doğumun kolay olur diye yürüttüler ara sıra çatı muayeneleri devam etti ve en son doktor gelip senin suyunu patlatalım artık dedi 🙈 Çok korkuyordum zaten Doğumdan onu duyunca iyice heyecan yaptım. Doğum olup olmadığını bilmediğimiz için yanımızda çantamız yoktu doktor çıkıp eşime haber vermiş çantaları almaya eve gitti oda baya heyecan yapmış beklemiyordu tabi 😇 suyumu patlattılar ve güçlü bir şekilde ıkınmamı söylediler hep sordum herşeyi kafası görünüyo mu diye evet dedi ve güç aldım 2-3 defa ıkınmamın sonunda geldi oğlum şükürler olsun 💕 sonra oğlumu temizlemeye ve giyinmeye aldılar babada dikiş attılar sonra emzirmem için elime verdiklerinde herşeyi unutmuştum bile 😇❤️
Tüm bunlar sadece 2 saat içinde oldu 11:32 de yattım ve 13:32 de doğurdum doktorların da hepsi şaşırıp tebrik ettiler 😂😂