Myminik Merhaba kizlar. 18+2 haftalik hamileyim. Bebeyimi düne kadar göbeğimde his ediyordum hareketlerini. Şimdi daha altda his ediyorum. Sanki aşaği inmiş. Normalmi bu? Erken doğum riski olurmu acaba? Doktora 1 hafta sonra gideceğim. Korkuyorum(
buseyusuf27 Myminik olmaz cnm mrk etme bnmkı de rahmımde bazen yanlarıma kdr vuruyor senın haftalarında yavas yvas yukarı cıkmaya baslamıstı ama genelde hep rahımde oluyor smdilerde kordonumu cekıyo göbek delıgımın orda oluyo sureklı ıcerde gezıyor oyuzden skntı yok korkma kanama vs olursa kork sdce 23 haftayız bız bu haftalarda yalancı sancılar da başlıyormuş arada karın agrısı gırıyo sonra gecıor
ecembugra53 Myminik korkma canım cok normal bebeğin günden güne rahim yukarı çıkacak hervyere vuruyor ondan öyle hissediyorsun canımm😊
ElifOncul Dönüyor arada tekmelerden alt kısımda hissetmen normal zaten daha çok yukarı cıkmamış oluyor o zamanlar