Hvvakpln Bence bir doktora görün canım. Gözünü korkutmak istemem fakat benim de 27. haftamda öyle oldu. Etrafımdakiler bir şey olmaz evham yapıyorsun dediler ben de onları dinleyip oturdum evde. Bir gün karnımın da eskisi kadar dik olmadığını yumuşadığını farkettim. Kimseye haber vermeden doktora gittim ve bebeğimde sıkıntı varmış gerçekten. İkimizin de hayatı tehlikedeydi. Biraz daha geciksem bebeğimi kaybedecekmişim. 28 haftalıkken doğum yaptım bebeğim şuan yoğun bakımda. Yani demem o ki bırak pimpirikli desinler, nazlı desinler kendi vücudunu ve bebeğini en iyi sen tanırsın. Bi terslik olduğunu düşündüğün an doktora git evladından ve canından kıymetli değil hiçbir şey. Haftan daha erken olduğu için belki hareketlerini hissedemiyorsundur ciddi bir durum yoktur. Ama için rahat etsin yine de. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah 🌸🧡