Kızlar kafam çok karışık 😩 37 haftalığınız bu haftaya kadar tansiyonumda bir sıkıntı yoktu 1 haftadır 16/10da ama tahlillerim temiz. Normal doğum istiyordum ama doktor riskli dedi. Tansiyon ilacı kullanıyorum hala düşmüyor ama kendimi çok iyi hissediyorum herhangi bir sıkıntım da yok ne yapayım sizce bekleyeyim mi yoksa doğurayım mı ☺️ başına böyle bir şey gelen var mı? ###