Djuhay Merhabalar🙋🏻♀️Ben bu gün öğrendim Hamile olduğumu🙈3 haftalık🙈Ben düzenli olarak spor yapıyorum.En çokta karın kasları için.Hamileyken spor yapanınız oldu mu?Hamilelikte egzersizin çok iyi olduğunu okudum internetden.Sıkı spor iyi gelir mi bilmiyorum.
Selinsevener Djuhay öncelikle gebelik durumunuza göre tabiki doktorunuza sormanız ben zumba eğitmeniyim mesela ama doktorum iZin vermedi devam etmeme herhangi bir düşük problemim de yoktu aslında ama güvenli bulmadığı için devam etmedim pilatese başladım ona da yeni başladım bir cok eğitmen arkadaşım 12. Haftadan sonra başlamamın daha sağlıklısı olduğunu söyledi bende öyle yapıyorum
rf17 Djuhay ben de düzenli olarak yürüyüş, spor yapardım. doktorum birkaç ay geçene kadar bir şey yapma dedi. bebek yerine otursun diye. 3üncü aydan sonra yürüyüşlerme devam etmek istiyorum tabi 🙂
Burcuk Djuhay karın kası egzersizi bence yapılmamalı.. doktora danış bakalım.. ben yürüyüş yapıyorum sadece. Diğer her şeyi bıraktım
Selinsevener Karın egzersizi yapılabiliyor ama normal zamandaki hareketlerden farklı bilen biriyle yapılması gerekir
CansuHakanDabakan Djuhay Bende öncesi pilates yapıyordum, ilk 3ay sonrası 13.haftada başladım tekrar pilatese. Karın hareketleri dışında, kol,bacak, bel çalışabilirsin zararı yok,aksine çok daha faydalı hem anneye hem bebeğe☺👍