Merhaba kızlar.Kizlar benım son adetım 22 kasım olmustu,ama doktorum ulturason muayınesınde 3 aralık soyledı kı ovulasyon gec olmus. Ama sımdı men 33.haftadayım bebegım kendı haftasından ıkı hafta onde gıdıyor. Doktor yalnıs soylemıs ola bılır mı? Kendı adetımle bebegim buyuyor ola bılır mı?cunki 2hafta onde olmasi benım kendı gebelıgme denk gelıyor