Aynısı bana da oldu,aşırı korktum bir de acaba kolestaz mi oldum diye ki bir gün öncesinde pikniğe gitmiştim.Doktoruma sordum,inceledi.Gebelikte vücut 3 kat daha alerjik ve hassas oluyor muhtemelen sineklere alerji olduğun içim böyle halka halka oldu dedi 🙏🏻☺️