Gozde1989 Bunun için doktordan bi belge mi aldınız dün doktora gitmiştim bunu söylemeyi unuttum elimde belgem yok
ozgeakcayy babysevgi doktor 24de mi veriyor, 23+1 de neden vermiyor 24. Haftanın içerisinde olmuş olunuyor
babysevgi ozgeakcayy Dolmuş olması gerkiyormus yeni sordum doktoruma bende ayrılacaktım böyleymiş yani yazı
Nur5495 Deletedmom320 hayır 32+0 a kadar idari izinlisin. İstersen 32+0 da çalışabilir alıp işe dönebilirsin. Eğer almazsan analık izninden düşer. Beş haftayı aktarmazsan bebekle beş hafta daha az beraber olursun. O yüzden durumun iyiyse çalışabilir alıp o beş haftayı doğum sonrasına aktarmak. 37+0da çıkmak zorundasın