Slm kızlar.ben 16.haftada doktora gittim kız dedi…19.haftamda da doktor.degisikligi yaptım tekrar gittim kesin erkek dedi..sıdkı detaylı ultrasonu bekliyorum kafam karıştı.. benim gibi olan varmı.. kiz diyen doktorum aslinda sigerine gore daha tecrubeli bi doktor.acaba 16.haftada tam cinsiyet çıkmayıp 19.haglftada netlesmis olabilirmi…kiz erkek hiç farketmez evlat nimettir ama baştan kız denilip de sonradan erkek denilince ir şok olmadım değil..