Defffnee 39 + 6 yım bugün kontrolde suyumun azaldığını hastanede yatmamı istediler sancım ve açılmam yok sizce ne olur
yamacalimoms Defffnee bence yat bebeğin haftası iyi doktorun ne derse onu yap hicbisey çocuğundan önemli değil hayırlı doğumlar dilerim canım ♥️