Arkadaşlar 6+5 haftalık gebeyim. Son günlerde bacaklarımda özellikle diz altında ve ayaklarimda kramplar oluyor ağrıyor sızlıyor. Sizlerde de oluyor mu ? Ben doktoruma sordum acaba herhangi bir eksigim var mı takviye bişey kullanmalı miyim diye herşey in normal şimdilik gerek yok dedi. Sizler takviye vitamin vs kullanıyor musunuz? Sizlerde de bu durum oldu mu acaba ?