gulumse123 biraz erken doğduğumuz icin anne sütü yetersiz geliyor 4. Günde mama devam edeceğim söylendi marka önerisi olan var mı ??
zeyzey95 gulumse123 genelde hipp yada sma öneriliyor. Tavsiyem mamayı eds emzirme yöntemi ile verin netten araştırırsınız hem bebek emmiş olur meme reddi falan yaşanmaz
Arinna gulumse123 Hip combiotıc kullanıyoruz canım doktor tavsiye etti çok memnunum anne sütüne en yakın mama. İçinde probiyotik var. İçeriği temiz
gulumse123 zeyzey95 suan da denemek amaçlı Aptamil hazır minik şişelerden aldım bir tane ama sizce kötü mü ?
zeyzey95 gulumse123 Aptamilin gaz yaptığını duydum ben hep ama almışsan dene gaz yaparsa değiştirirsin
gamzosgamzos Biz aptamille başladık çok gaz ve kabızlık yaptı Bebelac Gold kullandık kilo alımı durdu şuan 7 ay 7 gunluguz 4 aydan beri sma kullanıyoruz çok memnunuz keşke baştan kullansaydim
gulumse123 gamzosgamzos ne kadar süre de gördün acaba gaz yaptığını ilk gün de bizim minik bir şişe aldım saten
gulumse123 Arinna nereden aldın ürünü peki eczane mi market mi internette daha mı uygun acaba kaç ml aldın ve ne kadar süre yetti ?
Tubasim Tubasim canım bende doğum yapalı tam bir hafta oluyor. Gaz yapmadı çok şükür bi sıkıntımız yok. Süt durumu için de sağma makinesi alcam siz ne yapıyorsunuz
zeyzey95 gulumse123 yani bence belirli bi gün denemene gerek yok mama bitene kadar ver tabi baktın bitmeden gazı oldu o zaman başka mama alırsın yani gaz yaptığını anlayana kadar verebilirsin
Arinna gulumse123 İnternetten alıyorum. Önceleri makro center dan alıyordum. Şimdi internetten sipariş veriyorum. Bg store dan. Bizimki 3 saatte 120 içiyor artık 2 buçuk gün yetiyor
Nzlgrlngc Ben golden goat aldim canim , keci sutlu arkadasimin doktoru da onu onermisti bi arastir istersen
gulumse123 Deletedmom306 pronutra 0-6 ay 200 mg içime hazır aldım suan icin sendeki hangisi acaba ? Mg olarak hazır içim mi toz mu
Misssimsek gulumse123 bende ilk.gunler mama veriyordum doymadığı için. Hastaneden bebelac aldirmislardi ama acayip gaz yaptı. Aile hekimimiz smilac onerdi gaz yapmıyormuş kendi bebegindede smilac kullanıyormuş.
gulumse123 Deletedmom306 mg olarak ne kadarlık aldın ve fiyatı nedir yani eczaneden mi almıştın market mi
gulumse123 Tubasim ben pompa almıştım sağma makinası fiyatları su aralar yüksek diye süt torbası siparişi verdim dolaba atacağım 3 aya kadar saklayabiliyormuş göğsüm süt dolu cunki