Cansel2524 Slm kızlar 28 haftamızdayız ayaklarımı da çok hafif bir şişlik var bu normal mi?? Var mı benim gibi olan hamişler??
Cemrenur Cansel2524 galiba bende de var ayaklarda şişlik 2 gün sınava gittim geldim 1 senedir sıkmayan ayakkabim sıktı mahvetti ayaklarımı nasıl geçer ki acep 🙄
Kuzeymiraa Cansel2524 ben 12. Haftamda başladım şişmeye ayaklarını yukarda tur hep uzan ve bol bol su başka çözümü yok 🙄
Sezensu Cansel2524 Benim hafta sonları falan sıkıntı yok ama çalışıyorum hafta içi sürekli ayakta durmaktan ve aşağı sallamaktan davul gibi oluyor. 26 haftalığız