Merhaba arkadaşlar. Farklı gelebilir belki kulağa ama ben acı bağımlısıyım. Hiçbi zaman tatlı sevip çikolata krizlerine girmedim varsa yoksa acı şeyler.
Aslında acı yedikten sonra rahatsız da oluyorum ama bırakamıyorum. Mesela dün ve bugün acılı lahmacun yanında acılı ezme yedim sürekli tuvalete taşınıyorum. 10 haftalıkta hamileyim. İlk bebeğimdede aynısı oldu düşük riskim var diye kendimi sıktım zorla ama biyerden sonra dayanamayıp yine acılı yrmekler turşular yemiştim.
böyle acı bağımlısı olan varmı cidden , bunu nasıl bastırabilirim? 🙄