Merhaba arkadaşlar, doktorum iki hafta önce Gyno Ferro Sanol kullanmamı söyledi.Kullanırken cildimde kızarıklık dökülmeler oluştu.Alerji yapmış.Ayrıca kabızlığa da neden oldu.Tabi kabızlığın sonucunda hemoroidde oluştu.Şuan ilacı kullanmayı bıraktım.Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl bir yol izledi😔