Ybb Yap canım er yada geç yapacaksın nasıl olsa. Bende çok bekledim bu ay adetime 6 gün varken erken gebelik testi yaptım negatif, 4 gün varken yaptım yine negatif. Bide 2-3 tane ovülasyon testim kalmıştı onlarıda yaptım ama onlarda baya silik çıktı. Yani demek olsa ovülasyonda koyu çıkacaktı. Yinede umudumu yitirmemiştim ama bugün adet oldum 🤦🏻♀️
sağlık olsun artık önümüzdeki ayı bekleyecem bu gün itibariyle soğan kürüne başlayacam bir umut belki o olur. Demem o ki sende yap var mı yok mu öğren en azından. Ama koyu çıktıysa olma ihtimali var bence. Olmasada üzme sakın kendini önümüzdeki ayı değerlendir sende 😘🥰