Cirkinordekk Ogrtmn34 rezeneli humana var e bebekte günde 2 bardak dedi doktorum ama q bardak da yeterli oluyor
Ogrtmn34 gamzosgamzos ben garanti olsun diye ikisinden de alayım😀hastane çantasına koymayı düşünüyorum ilk gün genelde süt gelmiyormus hastane mama veriyormuş
gamzosgamzos Ogrtmn34 aynen al muhakkak ve sağım makinan varsa yaninda getir bol bol goguslerini uyar sezaryen olmuştum canım 🙂
Merve2016 Humana birde milk tea ikisini de içtim arada gece yatmadan bir kaşık pekmez bir kaşık tereyağı eritip karıştırıp yedim üstüne 2 bardak su içtim bana bunlarin aşırı faydası oldu
Ogrtmn34 gamzosgamzos evet elektrikli almıştım koydum onu da çantama😀tedbir amacli alayım teşekkür ederim 😊
sedakck ben e bebekten aldım promalt kurebiye ve galatayı önericem size hem lezzetli hemde çayın vs de tüketebiliyorsunuz gözle görülür sütümde de artış oldu.