Arkadaşlar merhaba 4+5 teyim. 5 gündür progestan kullanıyorum. Dün benden biraz su geldi korktum bebeğin suyu mudur diye. Kasıklarımda ağrı var biraz. İdrar yaparken yanmam veya zorlanmam yok ama idrarım genelde koyu. Birkaç gündür de hafif kaşıntım başladı. Acile gitmedim yarın kendi doktoruma gidicem ama tecrübeli arkadaşlara sormak istedim. İlk gebeliğim her şeyi çok kafaya takıyorum. Var mı bilgisi olan?