Sedayasarkilic Herkese merhabalar ; Henüz 30. Haftadayiz ve bugün miniğimin ters pozisyonda olduğunu öğrendim. Benzer duruma maruz kalan sonucu değişen vs. Varmı acaba ? Doktor muhtemelen döner dedi fakat düşünmeden edemiyor insan 😑
Hnfth Sedayasarkilic bnde 30+3teyim bugn gittim yan yatıyor dedi benm rahmimde şekil bozukluğu var ondan dolayı alanı dar dönemeyebilir dedi yani sezeryan olablrsin ama dönersede şansına dedi çok canm sıkıldı en baştan beri normal Doğum istiyordum 😪😞😒😱💃
matruskaa Sedayasarkilic 35.haftadayım hala dönmedi 30 nisanda muayenem var doktor ona göre karar vericek sanırım ama bekleme taraftarı daha erken canım senin için yeri var bebeğinin döner
YaseminErol FigenBelinaynceyol öncesinde hep ters mi duruyordu peki? Benim hep tersti şimdi kafasını hissedebiliyorum yıkarsa duruyor 32. Hafta. Düzelir mi acaba?
MucizemiBekliyorum Acaba benim ki ne vaziyette 32. Hafta da yani önumuzdeki hafta gidicez doktora. Aslinda bana kalsa hep dönüyoo göbegim de ilginc hareketler hissediyorum 😂
Hnfth Aydaozk seninki de mi dönmemiş benmkide aynı 😞 benm rahmimde şekil bozukluğu var ondan alanı dar dönmeyeblr dedi yan yatıyormuş şuandaaa kilosu nasıl bebişinn
Aydaozk Hnfth valla benimki Bayadır öyle ters duruyor korkuyorum da ters olunca 😔 1800 olmuş 2 hafta da 300 gr Almış
Cisemk Hnfth benimde rahimde şekil bozukluğu var ama benim için rahim bebekle birlikte buyudugu için bir engel teşkil etmez demişti doktorum 🤔
Hnfth Aydaozk benmki 26+3te 895 gramdı az diye üzülüyordum şimdi maşallahı var tosunpaşa olmuşuz 😍🐣💃💙🤰Doktor çok iyi beslemişsiniz dedi 😂😂🙏🏻 2440olmuş kuzum benm yeride dar dönemiyor😂😂🐣
Aysdel Sedayasarkilic bende gecen hafta gittim benimde maksat pozisyonunda dedi 36. Haftaya kadr dönebilir dedi şuan 30+3yim bnde cok korkuyorum sezeryan olmaktan normal doğum istiyorum Allah nasip ederse🙏
Aydaozk Hnfth kız ey maşallah subhanallah ne yedin bu kadar yaradı 🤗🤗yerim onu ben yaa tosbik. Anam siz kac hafta önde gidiyonuz 😀😀
ertugrulunannesi Sedayasarkilic benimde durumun aynı. Şimdiye kadar başı aşağıdaydı bugün bir baktık popo aşağıda ama doktor rahat ol döner dedi
Aysenn Sedayasarkilic Endişelenmeyin, biz 39 olacağız kızım hala dönmedi 🤗 Cuma son kontrolümüz var. Eğer dönmemiş olursa pazartesi yatisimiz var 🤗 Sağlıkla gelsin de ben başka bir şey istemiyorum. Inşallah gönlünüze göre olur 👐
Hnfth Aydaozk geçen gittiğimde doktor bol sıvı tüket dedi iki güne bi havuç suyu içtim suyunu az gördü heralde dedim o yaramış olablr yoksa farklı bişe yemedim bide günlük yumurtamı yedim süt bile içmedim 😂😂. Şu kadar hafta önde faln demedi normal sadece biraz iri dedi 😂😂💙🤰💃💃😍tosbiğim benmm
CerenSelvi Sedayasarkilic ben de bugün öğrendim 33+1im. Büyük ihtimal dönmez tam kararı 35te veririz dedi. Normal doğum istiyordum niyeyse şu an seseryan olucam diye bi mutluluk var 😅😅
YaseminErol CerenSelvi benim de hep ters duruyor 32 bitti. Normal istiyordum ama birkaç haftadır sezaryene kendimi o kadar alıştırdım ki ya normal olursa diye korkmaya başladım😁
FigenBelinaynceyol CerenSelvi aynen 🙂 kızımda 36.haftadan sonra dönmüştü oglum da 29-35.haftalar arasinda basasagi pozisyondaydi 35 ten sonra ters dondu 37.haftada tekrar basasagi dondu bebislerimize belli olmuyor
GlahBilgiliPelit Sedayasarkilic çok erken daha son anda dönen bebekler bile var ki doktorunda öyle demiş kendini de bebeği de sıkıntıua sokma cnm 😉😉
FigenBelinaynceyol YaseminErol 29-35 haftalar arasında bas asagı pozisyonda idi sonra 37.haftaya kadar ters durdu 37.haftada başaşağı dönmüştü tekrardan kızımda 36.haftadan sonra dönmüştü