Mdelaaal sleepy 2 numara aldım 42 li paketten denemek için 1 numara bütün kullanıcı yorumlarında cok küçük olduğu 1 ve 2 nin arasında çok fark olmadığı için herkes 2 yi tercih edin demişti :) 2 numarası primanın 1 numarasına eşdeğermiş ki alıp baktım cidden öyle cok büyük değil :) aklınızda bulunsun diye yazdım:)