Gecen hafta canim cikti. Pazar gunu rahatsizlandim. Ozele gidiyorum. Hastanem yakin. Yine gittim asistan gibi birini birakmiar. Acıdan ölüyordum taş düşüyordu bana bebek şu kadar kilo diyo. Kalp atışı var mı yok mu onu söyle yeter. Bayılacaktım nerdeyse hala nelere bakıyor. Kafaya göre serumlar yazdı. Hemen doktorumu arattım ama 3 saat acı çektim. Onun söyledikleri yapıldı. Doktor yokken hasta olmak çok kötü:/