Feride-42 evet doğum yaptım 39. haftada 😊 12. haftada kasılma görülmüştü ultrasonda doktorum magnezyum ve progestan başladı. Bu süreçte bol bol dinlendim,ağır iş yapmadım,bol su içtim. 2 hafta sonra kontrole gittiğimde kasılma geçmişti sonrada tekrarlamadı.Ama önlem amaçlı progestan kullanmaya devam ettim 1 ay falan. Stres yapmayın sadece kendinizi yormayın yeter geçiyor