Meltem95 bilmiyorum canım açıkcası doktora da gidemedik önümüzdeki ay kesin gidicem iki sene oldu evleneli eşim Bi askere gitti gldi 7 ay ayrıydık küçük bir yerde yaşıyorum hastane falan yok eşimde izin alamıyor falan eşimde kafana takma olur vakti zamanı var diyor ama Bn çok istiyorum beni anlamıyor dün adetim geldi çok ağladım üzüldüğümü görünce önümüzdeki ay gidelim dedi inşallah birşey yoktur Rabbım nasip eder