Nida__ tiroid çok rastlanan bişey. Kimisinin önceden oluyor kimisinin gebelikte çıkıyor. Önemli olan bir dahiliye ya da endokrinoloji doktoruna gitmeniz. Değerinize göre ilaç dozu ayarlıyorlar. Her sabah aç karna düzenli şekilde kullanırsanız hiç bişey olmaz Allahın izniyle. Bir de her ay kan vererek kontrol etmeniz gerekiyor. Benim 5 küsürlerdeydi hamileliğimin başlarında, düzene soktuk. Hamileliğimin son ayında birden 0.20 oldu. Kan testi yaptırmıyor olsam bilemeyecektik. Tekrar ilaç düzenlemesi yaptık. Çok şükür bir sorun yaşamadan 37 haftaya geldik 🙏🏼