Milena20 17+4 ten selamlar kızlar sizinde göbeğinizin bir tarafında bariz şişlik var mı mesela benim göbeğimin sol tarafı diğer taraftan daha şiş bir de sol kalçama kuyruk sokumundan başlayarak sancı giriyor arada yaşayan var mı aranızda ?
Mihre Milena20 Çünkü rahim henüz karının alt bölgesinde,zamanla büyüdükçe rahimde yukarı çıkacak.Benim de öyle.
yamacalimoms Milena20 Magnezyum icmelisin anlattigin sey kasılmaya benziyor tek tarafa toplanmak gibi yumru gibi bundan bahsediyorsun dimi?