Kuzeyufuk 7+1gebeyim yemin ederim baş dönmesi baş ağırlığı mide bulantısı koku hassasiyeti ben napacagımı şaşırdım nasıl geçecek bunlar ne iyi gelir sizde durumlar nasıl
Sevdiss_17 Kuzeyufuk kuzum 3 ayin bitmesi iyi geliyor emin ol ben bas agrisi ve bualntiya hic bsiey bulamadim ac gezdim hep uykum vardi depresyondaydim 😂
Atlass Kuzeyufuk canım bende de oluyordu sonra tansiyonum düşüyormuş ondan kaynaklanıyormuş bi tansiyonunı ölctür derim cok gecmiş olsun