bebisannesi063858 Kızlar son 2 günümüz kaldı hayırlısıyla inşallah salı günü oğluma kavuscam sezeryanla korku heyecan mutluluk hepsi bir arada 😍☺️
UrasEgeninannesi bebisannesi063858 sağlıkla kucağına al inşallah ağrısız acısız 🤲🏻😊 son 46 bizimde oğluş daha erken gelmek istemezse zaman geçmiyor gibi geliyor sıra banada gelecek mi acaba 🤷🏻♀️😄
arifenesinmomisi35 bebisannesi063858 benimde çarsamba dogumum ikinci sezeryan allah hepimize kokaylıklar ihsan eylesin
bebisannesi063858 UrasEgeninannesi amin canım inşallah 🙏 gelir gelir alırız hepimiz kucaklarimiza hayırlısıyla inşallah 🙏 ama hızlı geçiyo bende gelir mi ki diyodum şuan da çok az kaldı diye korku heyecan stres mutluluk hepsi bir arada ☺️ hemen geçiyo zaman merak etme ☺️