Sermec27 ya üzüldüm 😐 canım histerekopiye bağlı bir serklaj olmadım ben. Benim rahim ağzımda da çiftlik vardı, ameliyatta onu da kesti doktor ve olması gerekenin iki katı kadar genişlikte şuan ister istemez. Sürekli kanamaya sebebiyet veriyordu ve bebek de doğum pozisyonu alıyordu. Haftada bir hastaneye gidiyordum kanamadan sebep serklaj olunca rahim ağzı büzüştü ve rahatladık 🙏 rahim ağzı kaynaklı yani canım. Hatırladığım kadarıyla senin perden küçüktü düşük olmasın diye ameliyat önermişti doktor, tahminimce serklaja gerek kalmaz %90ına yapmıyorlar zaten merak etme