Asya23 22 haftamdayım bende 20 den sonra hissetmeye başladım ama şuan baya hissediyorum sanki böyle karnında löp diye birşey oluyor vuruyor sanırım dıştan daha tabi belli değil ama hissediyorsun bi şekilde ilk gebeliğinse 20den sonra diyor doktorlar ama 2.de 16 da bile hissediliyormuş 😊