Star35 Kan sulandırıcı olarak hıbor 5000 kullananlar ben yeni başladım doktorum 3500 lük olanı kullan dedi ama biz bulamayınca 5000 liği kullanmaya başladık ama endişeliyim 5000 lik dozu fazla gelir diye
Tatlianne_ Star35 ben ilk başından beri hibor 5000 ve ecopirin pro birlikte kullanıyorum doktorum öyle verdi
Sndserl Star35 bende 4000lik oksapar bulamayınca hibor 5000lik verdi doktorum canım bi problem olacağını zannetmiyorum
Star35 mlsmrtgl doktorum 3500 lük olanı piyasada bulamayınca 5000 lik olanı verdi ama coraspini kesti yine de endişeliyim
mlsmrtgl Star35 bende oksapar 4000 kullanıyorum bizde aspirini kestik . Endişe etmeyin doktorunuza güvenin bende öyle ilk zamanlarda çok endişe ediyordum
Dilekdncr Ben 9 aydir 5000 hibor kullaniyorum bir sikayetim olmadi aspirin kani daha fazla sulandiriyor merak etme hibor en etkili 24 saat etkisi olan bi igne. Cok arastirmistim zamaninda
Star35 Dilekdncr ben de yeni başladım ya dozu fazla gelir diye korktum açıkçası sizin doğum oldu mu dokuz ay kullandım dediniz ondan sordum
Dilekdncr Star35 haftaya dogumum canim ben coraspin de kullandim iki hafta once biraktirdi doktorum fazla gelirse kanama vesaire olur belirti verir ama sanmiyorum bebegi cok iyi besleyen bir igne