Herkese merhaba 30+5 haftalık hamileyim☺️ sanırım tek taraflı sol kısımda bel fıtığı var sanırım diyorum cünkü bunun icin henüz bir doktora görünmedim ve sürekli agrı vs yapmıyor sadece bazen belimi cok zorlarsam tutulu kalıyor agrı yapıyor mr cektirmedende net birşey demeyecekleri için doktora gitme taraftarıda değilim aslında ama merak ettigim şu bel fıtığı varsa eğer normal doğumu etkiliyor mu 2 hafta sonra randevum var doktorada soracagım ama öncelikle size sormak istedim böyle birşey yaşayan duyan var mı diye ☺️ biraz uzun oldu ama kusura bakmayın☺️