NurBatu Öncelikle çok geçmiş olsun yoğunlaşmasa bile gitmenizi tavsiye ederim benimde 6 haftamda 1 damla kahverengi leke geldi etrafimdakiler yerleşme kanamasidir dedi bende girmedim bi gün sonra yine geldi peçeteyle silince az bi sey onemsemedim , diğer gün bildiğiniz kan geldi düşük yapıyorum sandim o günden beri progestan kullanıyorum . 14 haftalik olacagım ara ara yoğun kanamalar da geçirdim.
Bunu sizi telaslandirmak için yazmıyorum sadece önlem almak isterseniz diye ben hep keşke O gun gitseydim diyorum yine de tabiki her sey Allahtan .
Bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle 🌺