Suulee ben yaşadım. 20 günlük bbgim var.
Lansinoh gogusucu kremi çok öneriliyor ama dışarı çıkma şansım olmadığından happy kıds deki annelerin bna onerdigi
Karbonatlı su ile göğüs ucunu silip kuruyunca beyaz beyax kalıyor üstüne zeytinyağı sürdüm 2, güne geçti ağrısı ve günde 5-6 kere yapıyorum ise yarıyor.
Valla simdiden önleminizi alın emzirirken insanın canından can gidiyo