Ve sonunda fırsat bulup doğum hikayemi yazıyorum kızlar. Carsamba sabah bi karın ağrısı ile uyandim ilk başta üşüttugumu sandim surekli tuvalete gittim bir haftadır çatı muayenesinden dolayı kanamalı akıntım vardi anlayamadim suyumda gelmedi saat 6.30 da iyice ağrım artmaya başladı eşimin zorlamasi ile hastaneye gitmek uzre yola çıktık bana kalsa gitmeyecektim hastane bir saatlik uzaklikta ve benim çok karın ağrım var ve hiç gözüm yemiyor yola çıktık ama sancılarım 5 dk bire düştü hastaneye gittik 5 cm aciklik var dedi doktor hemen yatisim yapıldı nst ye baglandım saat 9.30 civari yarim saat kan falan alındı acilmamin olmasi beklendi epidural icin kan alındı ve saat 10 sancı odasina indirildim hemsireler çok ilgililerdi beni cok rahatlattilar ceyrek gece doktorum geldi acikligima bakti ve suyumu patlatti açılmam 8 cm olunca dogumhaneye alındım saat 10.30 doktorum cok guzel moral verdi bana hep soruyordum ne zaman bitecek diye oda 40 gece bitecek bana guven hadi ıkınalim dedi ve 40 gece oğluşum kucagimdaydi epiduralsiz dogum hikayem bu şekilde rabbim isteyen herkese nasip etsin hepinizi bir avazda kurtarsin kızlar 🥰🥰