Dun gece aniden bacaklarimdan sefaf renk bir su akti bebegin suyu dedim direk hastaneyi aradik ve gelemizi soylediler sancim vs hic bisey yoktu ama alttan numune pamuk aldilar bebegin suyu degil diyorlar halbuki bacaklarimda akan seffaf suydu diyorum bebegin suyu degilde ne ozmn enfeksiyonum varmis onunla ilgili bisey olabilir diyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Ama ben eminim su olduguna kafayi yemek uzereyim. Eve yolladilar beni herhangibi bisey olursa tekrar gel diyorlar ben Yurt disindayim burda hep boyle bunlar ultrasyona koyup bakmiuolar bile allattan pamuk la ornek aliyorlar bebegin suyu olup olmadigina oyle bakiyorlar .basina daha once boyle bisey gelen oldumu bebegin suyu haric ne olabilir o su yardim edin korkuyorum ha bebegin suyuysa 🤦🏻♀️
sanci vs hic bisey yok ama suanda.