Merve8494 yamacalimoms yaşar beyde çok iyidir annem beni hamileyken o doğum yaptırmış ben doğmuşum çok başarılıdır oda işinde 🙂
Merve8494 yamacalimoms Allah’ım sagsaglim kucağına almayı nasip etsin benim doğum şubatta gözüküyor bende şubatta gelicem büyük ihtimal bende yaşar beye giderim
yamacalimoms Merve8494 senin annen mi burada canım benimde Ekim’de doğumum inşallah 🙏teşekkür ederim rabbim hepimize hayırlı doğum nasip etsin
Nunuu1010 Tgncr05 ben de kerim beye gidiyorum çok memnunum körfez hastanesi tam bi ticarethane…kasap bence…
yamacalimoms Nunuu1010 bende kerim beye gidiyorum ama doğum ücreti çok geldi bana daha doğrusu ne yapicam bilmiyorum buraya geleli 1 sene oldu henüz hiç bı bilfim yok korfezle ilgili 😔
Tgncr05 Nunuu1010 balla ben en başından beri ona gittim çokta memnunum ama doğuma nasıl olur bilmiyorum🤷♀️🤗🤗